Tuesday, June 7, 2011

Aku n Hobi


Wurr , skg neyh..aku d awl pgi..msih xdpt tdor, hurm bosan wohhh
so, ak mulakan blik hobi lma dlu .
men gme online, ahaks ! HOBI-HOBI-HOBI,
game yg ak men tu, best wohh . nma game tu Tales of Pirates II .
(promote p arhh)
haha . mmg xjemu, private server game neh lgi beshh,
tp, gme tu(pirataloko) dah kena scammed !
yg penting, ak rindu kwn2 game or lbih tpat geng guild !
korg sumer menghiasi ruang gme lam pala otak ak !
tp, xpe lah . game tu pun dh xder
fb da ann
[hehe]
lastly, aku hepii ngn idup aku yg pala otak kebudak budakan !
aku xsuka lha org paksa2 aku .
hurmm, wish me get a hurry lvling from my brother ! <--- fighting, hee
men tu, men jgk ann, tp . study ak xpenah lupa, taw lha pmr taon neh !
ak men nie pun skdar mengisi cutii, nie last kout be4 Pmr ! oh my ~
lps pmr [rncngn msa hdpn :)] , aku engat nk smbung blik lha . hehe, nma pun hobii ann, mne leh tggal lma2 . hee ! tu je kout , leh tdor dh arr, kang bngun lewat lak esok , eceh !
haha
Nyte gaming !

No comments: