Friday, July 20, 2012

Rinduku...padamu.sahabatku..

Assalamualaikum..

Hari ini, aku buat entry ni khas untuk sahabat-sahabat aku.
Aku, secara sedar dan waras ingin memohon maaf atas kesilapan aku pada mereka.
Aku tau aku salah, aku teruk, tapi aku harap mereka dapat memberi aku satu lagi peluang.
Aku tersangat merindui hampa...rindu..rindu...
Tapi, aku malu nak berdepan dengan hampa..apa jenis kawan aku ni ?

Aku ingin memohon maaf sebab dulu aku sombong, angkuh, untuk dengar nasihat hampa..
Sekarang..semuanya sudah terlambat..

Dengarlah wahai sahabat..
Aku amat merindui lunak bicaramu
menegur setiap tingkah bicaraku
Aku amat merindui redup wajahmu
mengukir senyuman saat sedihku
Aku amat merindui hulur tanganmu
membantu tika susahku..

                                                             Kini, baru aku sedari..
Pelangi yang indah itu kian pergi
bersama dirimu jauh berlari.. 


Friend is everything.
hope our friendship will last until Jannah. Aminn

Forgive me....if not, please..let me keep all our memories...it is a sweetest thing 
to be remember in my life.

Friend, nothing is good until we be together.
i do miss you all


No comments: