Monday, July 30, 2012

Budak baru belajar

Assalamualaikum, hai !

'Budak baru belajar' . haha, aku dah lama belajar, semenjak tadika lagi. Tapi, hari ni aku jadi budak belajar guna photoshop ! I am so excited because my first try was success ! Hehe , see header yang hodoh tu ? Nahhh, budak baru belajar, nak buat gena kan..haha, i will try to improve my skill..Thanks to my friend, wafi sebab bagi aku copy photoshop cs4 dia ni. Penat download takpenah nak berjaya..Lastly ada rezeki tergolek kita amik je lah ! Hoho . 


Emm, about my life, still the same lah. Of course, aku orang yang paling sedih sebab kawan kawan aku buat tak hairan ja kat aku. OMG, hampa takpeduli ka aku keluar ke tak ? aceehh, bunyi macam merajuk lak. Tapi lebih kurang aku merajuk la yang aku keluar asrama tu tapi...takpe lahh. Orang dah memang takpeduli kat kita nak buat gena..weyh, aku pasrah ja. Tapi, aku nak ngaku aku SAYANG hampa . :(

Back to the big point, yaa, tak salah mencuba sesuatu yang baru. Err, bagi orang yang memang dah pro jangan la ketawakan aku sebab berjaya buat header yang hodoh tu ja. Im still learning. Hoho


Bagi sesiapa yang ingin belajar menggunakan photoshop seperti saya boleh la singgah sini Tutorial Photoshop
Selamat mencuba ! :)





No comments: