Wednesday, August 15, 2012

Ramadhan makin pergi

Assalamualaikum,

Kita sudah maklum , bulan Ramadhan kian pergi meninggalkan kita. Sedih :'(
Kita juga sedia maklum, pada 10 malam terakhir, terdapat malam Lailatul Qadr iaitu lebih baik dari seribu bulan. 
Nak tahu lebih lanjut tentang lailatul qadar? klik SINI 
Bagi yang benar benar ingin bertemu dengan malam yang mulia ini sudah tentu begitu berusaha mencarinya.
Malangnya, yang aku nampak skrg ni ramai yg beriktikaf di pasaraya lagi. Perghh, skrg kan tgh buat MURAH SALE sempena raya. Hmmm. My baju raya pun takbeli lagi actually. Pakai baju tahun lepas takpa kot nohh :3 . Apapun, aku nak pesan, bersederhanalah dalam menyambut Hari Raya Aidilfitri yang akan tiba taklama lagi. 
Heyy, bulan ramadhan dah nak pergi, dah khatam ke aQ ? Haaa, kalau belum jum juin aku speed up baca Quran tapi tajwid tetap kena jaga :D
Hari ni hari sekolah tapi aku takpi, *innocent* . Saya kan demam so, ambil cuti awai takpa aihh<ayat kaver.

HAHA ^^, cukup lha dah aku merepek. :D . Sebelum tu aku nak tulis sesuatu kat 'Ramadhan'.

Dear Ramadhan,

I wish you could stay forever :)
So, muslims will be at their best of iman. :D


                                  Sincerely, Aishah :)


No comments: