Saturday, October 27, 2012

The Problems

Hello and assalamualaikum ..

Lamanyaaaa tak update kan ? Banyak jugak problem yang aku kena faced dalam tempoh ni. Hanya orang yang hebout macam aku ja yang boleh laluinya :)

Antara problems yang aku hadapi ialah...first of all, netbook LENOVO FREE aku dah rosak, dah jadi macam ipad. muahahaha..actually aku tak kisah sangat tapi kadang kadang tu bila boring sangat mula la rindu . :'(

Masalah kedua yang paling aku benciii tahap gabannn ialah handphone aku hilang :'(. Okey, aku ngaku, aku bawak phone p sekolah tapi tak sangka la nak kena curi lak. Time tu aku kat makmal biologi..waktu teacher mengajar kat depan aku dah rasa seram sejuk. So, aku terus bagitau teacher nak p tandas tapi aku p kelas . bila dah sampai, tengok2 dah takda. mula mula cuak sebab ingat kena rampas tapi duit rm100 pun hilang.
Serius sampai hari ni aku still rasa marah kat pencuri tu. handphone aku tu bukannya mahal pun. secondhand lagi. Arghhhhhh ! (naseb baik mak baik hati beli lain kat aku :'))

Exam akhir tahun dah lepas. Entah lah result okey ke tak. Hope aku berjaya realisasikan impian aku nak naik kelas :') .

Ohya, Salam Aidiladha :)

No comments: