Friday, November 18, 2011

sad :( for holidayy


sedihhnyaaaaaaaaa !

hari nie hari last tapi batang hidung dy aku xnmpk pun ! smpai hati , dy p mna ? aku pnya lha round satu skoula cari muka dy buat kali terakhir tpi, mana dy ? sedih sngt .. nanti misti aku akn rindu dy yg amat ! hurmm .. :(

tadi nk tggal ostel pun berat ! tahun nie, aku bahagia sngt sbb aku ada kwn2 yg memahami ! aku ta nyesal masuk asrama sbb aku dpt belajar mkna sebuah ukhuwah itu, sungguh indah ! :D , rasa mcm ada keluarga sndiri di asrama, ada umi, mama, bonda, ibu, kakak2, kembar sekalian n adek2. hehe . lastly, cik chah SAYANG hampa semua :) !

Jangan lupa kan kmi naa , taon dpn kalau ada rezeki kta jmpa lagi !

wailalliqa' kawan-kawan ! jaga diri tym cuti nie. yg pnting jgn lupa kan Allah sbb Allah lah yg mempertemukan kita, Allah juga yg memberi kesihatan yg baik pada kita. tanpa Allah kita takkan bertemu n saling berkasih sayang.
hampa smua penting buat diriku :)
..

selamat bercuti untuk semua :)






Thankyou for reading !jyeahhh

No comments: