Friday, March 8, 2013

Pelukis Profesional


Assalamualaikum and hai ! :D
Hohoho, hari ni sempat update story ckit. Setelah penat menghadapi seminggu exam. Petang ni nak santai dulu. kikiki

Kemarin , waktu aku tengah khusyuk menyelongkar kotak yg ada kertas-kertas soalan exam tahun-tahun lepas punya, aku terjumpa khazanah aku yang berharga bagi aku. Wakaka! (berharga la sangat)
Haa, ini dia khazanah aku tu....
sory if tak jelas, pakai pencil je
Apa tengok-tengok?

Tom Rider

hohoho

hok ni paling payah nak lukis

salah satu drawing aku yang aku suka ^^ cute

lukisan tak seimbang

Hitman Reborn (maaf, yang atas tu ganggu je)

lengan dia kurus sangat. kikiki

watak dalam manga yang aku cuba hasilkan tapi tak jadi. wakakaka

serabut, kan? kalau hampa boleh baca, baca je la k :)

*sorry gambar tak jelas sangat, snap pakai phone je.
Hampa mesti tertanya tanya kan, kenapa semua lukisan buruk ni merupakan khazanah aku? Actually, salah satu hobi aku ialah melukis. Aku suka melukis. Tak kira lah kat mana pun. Kertas exam ke, surat khabar ke, bil elektrik ke, semuanya aku sapu. Tapi, itu dulu. Sekarang, tangan aku dah tak kreatif. Sebab hampir tiga tahun aku tak melukis. Maklumlah budak PMR time tu and SPM pulak sekarang. Busy sentiasa.

Semua lukisan ni adalah lukisan terakhir yang aku lukis secara serius, time aku form 2. Memang macam lukisan orang pro kan ? PROSAK :p
*banyak lagi act, tapi aku malu la nak tunjuk lebih lebih* hehe :}

Haa, ni pulak lukisan aku yang pertama aku hasilkan selepas lukisan yang kat atas tu.

muka sebelah ja

I'm muslimah girl :)



waiting for someone :(
So, ada beza tak lukisan dulu dengan sekarang? Haha, entahlaaa, Aku harap lepas SPM nanti boleh la aku melukis semula. And secara lebih serius. Aku nak tingkatkan kreativiti aku. Dan sekiranya aku rasa aku boleh master bab ni, aku akan ambil keputusan untuk teruskan pembelajaran aku di peringkat universiti dengan course creative multimedia. InsyaAllah :)

No comments: