Saturday, December 24, 2011

Assalamulaikum..

Nak cerita la ni (mcmmakcikgosiplapulak) semalam aku pegi tengok pak dak aku menikah kat Masjid Sempering . First time tgok orang mengikatkasih sayang dengan cara yang sah iaitu akad nikah. hehe, teruja nihh.
[selama nie dok p makan kenduri jakk] :P . okey, esok (ahad) baru lah kenduri rumah pak dak. Enjoy lagi esokk, hehe. makan besaww ! Kenapa perlu ada kenduri ? tapi kenduri pun kenalah bersederhana krn takot membazir. Membazirkan amalan syaitan ! Kenduri kahwin amat di tuntut seperti

Sabda Rasulullah sallallahu ‘alayhi wasallam:
Maksudnya:
“’Abdul Rahman bin ‘Awf melakukan perkahwinan, maka Rasulullah sallallahu ‘alayhi wasallam bersabda kepadanya: Hendaklah anda mengadakan walimah walaupun dengan seekor kambing.”(Al-Hadith) .

Okehh, tutup kes tu. Emm, semua dah tau kan aku dah amik result. hehe. Alhamdulillah, aku dpt result yg lepas target aku sndiri. Memang bahagia ! tapi nak tergelak pun ada sebab aku nangis time naik pentas tu(malu)MyEm0.Com . alaaa, waktu masuk dewan pun aku dah sebak. kira nak pecah dah empangan air mata aku tu. Haha . Apa2pun, TAHNIAH kepada yang berjaya. ! taon dpn n dpan lagi kita semua pulun untuk SPM pulakk !MyEm0.Com . gudluck all ! Sementara masa masih ada, pulun2, do the best ~

congratulations-desi-glitters-19

No comments: