Wednesday, December 21, 2011

Result Pmr

Assalamualaikum,

seperti semua sedia maklum, hehe, saya merupakan salah seorang calon PMR tahun 2011. Ok, serius ni, takott ! huhu, kadang2 rasa cam tak percaya ja esok nak ambil result. Bila masa aku amik PMR ? hoho. Aku ingat lagi, tym pmr dulu, setiap kali habis satu paper, aku akan cakap kat kawan2, "betul ke hari ni pmr?" sungguh, waktu pmr tu aku rasa mcm masa cepat sngt. baru kemarin rasanya aku masuk form1. And, ada sekali tu, lepas makan tengahari aku balik dorm, then tertidur, bila bangun dah pukul 2, kalot la aku n aeni+mirah p solat ! pahtu, terus lari pergi dewan. tgok2 org dah mula jwb. Ya Allah, rasa cam nak luruh jantung tym tu. huhu. klahh, tutup bab pmr ritu, dah lepas kan..janji xnak ulang dah :(

tapi, sungguh aku risau+gementar+takot+berdebar+impossible(hehe).

Tapi, ingatlah Allah sentiasa ada bersama kita, tanpa izinnya kita tak akan berjaya, kan ? Mohon doa semua, mudah-mudahan dapat la bwk balik result yg baguss, insyaAllah :) . Hah, nak ingatkan kat kwn-kwn semua, jgn lupa lps dpt result selesaikan lah nazar. Aku tau ramai yang bernazar kan ? termasuk aku 
MyEm0.Com

Hadis riwayat imam Bukhari daripada Sayyidatina ‘Aishah daripada nabi S.A.W telah bersabda yang bermaksud : Sesiapa yang bernazar untuk taat kepada Allah maka taatilah akanNya dan sesiapa yang bernazar untuk berbuat maksiat kepadaNya maka janganlah membuat maksiat kepadaNya.

Ingat niat kita bernazar tu untuk dekatkan diri dengan Allah, ok ? hmm, ok lah, gudLuck untuk semua bebudak formthree yang lain, jangan gementar sangat, kan kita dah buat THE BEST dulu, hihi. 
MyEm0.Com

No comments: